Мир вам и дому вашему
Поиск по сайту:
«…я поставлений на оборону Євангелії» (Фил. 1:16) 22.05.2009
[ Бог, Божество | Иисус Христос ]

«…я поставлений на оборону Євангелії» (Фил. 1:16)

απολογία – грецьке слово, яке має значення «захист, оборона». У формі дієслова воно означає «захищати, обороняти, виступати на захист або оборону».

Оскільки Євангелія зазнає нападів, змін, перекручувань тощо, вона має потребу у захисті. Апостол Павло вбачав свою місію у проповіді Євангелії (Рим. 1:15,16; Дії 20:20,27), а також й у її захисті (Фил. 1:16). Через Юду Святий Дух благає нас «боротись за віру, раз дану святим» (вірш 3). Тому ми, християни, повинні стояти в однім дусі, «борючись однодушно за віру євангельську» (Фил. 1:27). Є лише одна дорога до набуття такої здібності – тверда віра, збудована на Божому Слові (1 Пет. 5:8,9; Рим. 10:17).

На жаль, сьогодення квітне наявністю різного роду фальшивого вчення. Одне з них стосується Божества Ісуса Христа. На відміну від святого Слова Божого, деякі люди навчають, що Ісус насправді не є всемогутнім вічним Богом. Але існують принаймні 7 причин, чому ми повинні вірити в Божество Ісуса Христа.

1. Син Божий є Бог, тому що Біблія Його так називає. Уважно прочитайте Івана 1:1,14; 20:28; 1 Івана 5:20; Рим. 9:5; Кол. 2:9; Євр. 1:8-10; Дії 20:28; Іс. 9:6.

2. Син Божий є Бог, тому що Біблія навчає, що Христос вічний: Мих. 5:2; Іс. 9:6; Ів. 8:58; 17:5. Порівняйте Об’явл. 1:8,9,17 з Іс. 41:4; 44:6; 48:12. Вічним є лише один правдивий Бог. Оскільки Ісус вічний, то Він є Бог.

3. Син Божий є Бог, тому що Біблія називає Його Творцем: Івана 1:1-3; Кол. 1:16; Євр. 1:10. Творцем всього є лише один правдивий Бог. Оскільки Ісус є Творцем всього, то Він є Бог.

4. Син Божий є Бог, тому що Біблія навчає, що Він прощав гріхи (Марка 2:5-12). Прощати гріхи може лише один правдивий Бог. Оскільки Ісус прощав гріхи і при цьому Він не згрішив жодного разу, то Він є Бог.

5. Син Божий є Бог, тому що Біблія навчає, що Ісус приймав поклоніння та прославлення, яких гідний тільки Бог. Слід зауважити, що людина повинна поклонятися тільки Богу (Мат. 4:10; Вих. 20:1-6). Поклоніння людей і віддання ними почестей і слави будь кому, окрім Бога, є неприйнятним: Дії 10:25; Об’явл. 14:7; 19:10. Ісус приймав поклоніння, але при цьому Він ні разу не згрішив: Матв. 2:11 (у даному випадку цей уривок приводиться як такий, що показує дії людей, керованих Отцем; і ці дії включали поклоніння); 14:33; 28:9,17; Луки 24:52; Івана 9:38,39; Євр. 1:6; Об’явл. 5:3. Знайючи текст Нового Заповіту, не можливо не погодитися з тим, що Христове вчення каже – Ісус достоїн хвали, честі і слави, і тому Він приймав їх як при житті в тілі (наприклад, при в’їзді в Єрусалим перед Своєю смертю), так приймає і на Небесах (книга Об’явлення).

6. Син Божий є Бог, тому що сказане про Єгову (дії, атрибути, якості) повністю відноситься до Ісуса і виконується в Ньому, а це говорить про ідентичність Божественної природи Отця і Сина. Порівняйте Іс. 40:3 з Матв. 3:1-3; Іс. 45:23 з Рим. 14:10,11 і Фил. 2:10,11; Івана 12:37-41 з Іс. 6:8-10; Іс. 35:4,6 з Матв. 11:5; Зах. 12:10 (особливо укр.текст, де Єгова каже: “будуть дивитися на Мене”) з Ів. 19:37; Єр. 17:10 з Об’явл. 2:23; Євр. 1:10 з Пс. 102:26-28 (в рос. Пс. 101:26-28). Оскільки про Ісуса говориться як про Єгову, ми доходимо висновку, що Єгова є Божество, Бог, Який проявив Себе у Трьох особистостях.

7. Син Божий є Бог, тому що Біблія навчає про єдину сутність, єдину природу Бога Отця та Ісуса Христа: Євр. 1:3; Фил. 2:6; Кол. 2:9; Івана 8:58; 10:30.

Дмитрий Галюк


  << Вернуться

2718761 (+1742)
51
0
25, 26
(С) 2008-2024, Церковь Христа (Христова) г. Киев.
Комментарии, замечания, пожелания и предложения адресуйте нашему вебмастеру
Размещено в дата центре компании dline.ua