“Бо
річ добра зміцняти серця благодаттю”
(Євр.
13:9)
Вік землі
Скільки вам років? Звідки ви це знаєте? Вік можна визначити по фактичній даті народження (через свідків і/або документи), або при порівнянні молодих людей з літніми. Люди можуть знати вік рослини і тварини по даті, коли вони були посаджені або народилися ...А як щодо землі? Людина не була присутньою при ''народженні'' цієї або будь-якої іншої планети! Хтось може сказати: "Вік Землі - мільярди років". З чим можна порівняти вік Землі? Ви коли-небудь раніше бачили Землю, якій мільярди років?
Перші два розділи книги Буття дають нам Божественний звіт про створення, тобто про початок. Це перша трудність в прийнятті дивовижних діянь Божества, описаних у Біблії. "Зрілий вік'' Землі цілком логічний у світлі суті Божих чудес. Наприклад, коли Ісус перетворив воду на вино (Івана 2), Він не став чекати, коли виноград виросте, а потім його зберуть. Аналогічним чином, коли Він нагодував чоловіків і жінок хлібом і рибою (Матвія 14), Ісус не став чекати урожаю зерна і приготування їжі. Ні плодове дерево у Буття 1: 11 не було створено з насіння, яке повинне було вирости в плодоносне дерево, ні крилаті птахи (1: 21) не були створені з яйця, яке повинне було рости до зрілості. Людина (1: 26-2:25) була створена дорослою, здатною ходити, говорити і працювати. Ми бачимо це "диво зрілості" і в небесах, і на землі.
Ще одна думка для розгляду щодо віку Землі - вплив всесвітнього потопу (Бут. 6-8) на земну кулю. У наш час ми не раз були свідками наслідків повеней, землетрусів, вивержень вулканів і тому подібного на планеті Земля. Слухайте натхненні слова, сказані через Петра: "Бо сховане від тих, хто хоче цього, що небо було напочатку, а земля із води та водою складена словом Божим, тому тодішній світ, водою потоплений, згинув. А теперішні небо й земля заховані тим самим словом, і зберігаються для огню на день суду й загибелі безбожних людей" (2 Пет. 3:5-7).
Еволюційна теорія заявляє, що старенькій землі ... мільярди років. Ця теорія потребує величезних проміжків часу із-за твердження про те, що відбувається природний відбір. Слово "йом"(староєврейський ''день'') при використанні з кількісними числівниками, такими, як один, два, три і т. д. означає сонячний день, тобто 24 години, як у Буття 1! Ще один доказ, що кращим коментарем до Біблії є сама Біблія, можна знайти в книзі Вихід 20: 8-11. Суботній день, якого дотримувалися сини Ізраїлю, був такої ж тривалості за часом, як дні тижня створення.
Немає жодних наукових методів, якими можна було б "визначити" в абсолютному сенсі вік Землі. Це очевидно, оскільки ніхто не був присутнім у той момент, коли був запущений годинник! Для того, щоб еволюціоніст міг ''довести'', що Землі мільярди років, він повинен припустити: уніформізм (уніформізм - концепція про те, що земна поверхня була сформована у минулому в результаті поступових процесів, таких як ерозія, і деяких раптових змін, таких як землетруси, характерних для теперішнього часу (прим. перекл.)) вірний, довкілля Землі є замкнутою системою і швидкість процесів ніколи не міняється. Було доведено, що усі ці припущення неправдиві!
"Бо Його невидиме від створення світу, власне Його вічна сила й Божество, думанням про твори стає видиме. Так що нема їм виправдання" (Рим. 1:20).
Френк Паркер
Моя нелюбимая притча
Учительница воскресной школы рассказывала классу историю о добром самарянине, в которой человека избили, ограбили и оставили умирать. Она рассказала ее с яркими подробностями, так, чтобы ее ученики поняли сюжет. Затем она задала вопрос классу: "Если бы вы увидели человека, лежащего на обочине дороги, всего израненного и окровавленного, что бы вы сделали?"
Вдумчивая маленькая девочка нарушила приглушенную тишину. "Я думаю, что я бы бросила!"
Я должен признаться, что притча о милосердном самарянине - одна из моих наименее любимых притч. Вы можете подумать: "Это красивая история, которая преподает сильный урок. Что в ней может не нравиться?" Но вот в чем проблема. Она преподает очень сильный урок, и такой, которого я не могу избежать. Там нет способа оправдаться, нет возможности подойти с любой причудливой интерпретацией, которая успокоит твою совесть. Каждый раз, когда я читаю эту притчу, я осознаю свои недостатки в области удовлетворения потребностей тех, кто вокруг меня. И от того, что я могу соответствовать образу священника и левита из этой истории, я просто корчусь в своем кресле. Возможно, вы понимаете, что я имею в виду. Разрешите словам Иисуса проникнуть в ваше сердце еще раз:
''Но он, желая оправдать себя, сказал Иисусу: а кто мой ближний? На это сказал Иисус: некоторый человек шел из Иерусалима в Иерихон и попался разбойникам, которые сняли с него одежду, изранили его и ушли, оставив его едва живым. По случаю один священник шел тою дорогою и, увидев его, прошел мимо. Также и левит, быв на том месте, подошел, посмотрел и прошел мимо. Самарянин же некто, проезжая, нашел на него и, увидев его, сжалился, и, подойдя, перевязал ему раны, возливая масло и вино; и, посадив его на своего осла, привез его в гостиницу и позаботился о нем; а на другой день, отъезжая, вынул два динария, дал содержателю гостиницы и сказал ему: позаботься о нем; и если издержишь что более, я, когда возвращусь, отдам тебе. Кто из этих троих, думаешь ты, был ближний попавшемуся разбойникам? Он сказал: оказавший ему милость. Тогда Иисус сказал ему: иди, и ты поступай так же.'' (Луки 10:29-37).
"Отец, в мире, где я окружен болью и страданиями, так легко отвернуться и закрыть глаза. Пожалуйста, прости меня за те случаи, когда я так поступал. Во имя Иисуса, аминь".
Алан Смит
- - - - -
Поетичний куток
А чем измерить жизнь? Годами,
Потраченными на себя?
Измученной души рывками,
Когда старался жить любя?
А может, жесткою борьбою
С грехом, когда чуть не упал?
Измерить жизнь нельзя собою,
Когда себя Христу отдал.
Измерить жизнь лишь можно Богом –
Насколько в ней Он Господин.
Когда окончится дорога,
Оправдан будешь, иль судим.
Оправдан будешь Милосердным,
Коль обновить судьбу решил.
Осудит Бог за выбор смерти,
Что, не боясь Его, грешил.
Делами жизнь свою итожим.
И совесть – словно Божий глас.
Измерить жизнь мы жизнью можем –
Насколько много ее в нас.
А. Дунаев
- - - - -
Церква
Христова м. Чернівці