«Одне хрещення» (4)
Які наслідки, якщо людина прийняла небіблійне хрещення?
Нагадаємо,
що біблійним слід вважати те хрещення,
яке має характеристики, які співпадають
з характеристиками новозавітного
хрещення, заповіданого Ісусом Христом.
Формою
такого хрещення є повне занурення у
воду. Об’єктом
біблійного хрещення має бути людина,
яка почула Євангелію Ісуса, увірувала
усім серцем і покаялась у всіх своїх
гріхах. Метою
водного хрещення є прощення гріхів (Дії
2:38), спасіння (Мар. 16:15,16). Сутність
новозавітного хрещення полягає в тому,
що цей обряд є Богом установленою дією,
під час якої людина єднається з Ісусом
Христом (Гал. 3:27), доторкається до Його
жертви (Рим. 6:3,4; Кол. 2:12), вступає в заповіт
з Богом, присвячуючи Йому життя (1 Пет.
3:21), народжується згори (Ів. 3:3-5). Внаслідок
хрещення
Бог додає людину до Церкви, і дає дар
Святого Духа (Дії 2:38,47).
Раніше ми з вами
могли переконатись, що ті типи хрещень,
які практикуються в Православній та
протестантських церквах, не є біблійними,
тому що за своїми характеристиками вони
відрізняються від новозавітного
хрещення.
Які
наслідки, якщо людина була охрещена
православним або протестантським
хрещенням, а не біблійним?
По-перше,
це означає, що така людина ніколи не
була хрещена взагалі. Адже ніхто не має
права змінювати Божі заповіді. Не Бог
повинен підлаштовуватись під людські
установи, а люди повинні коритись Божій
волі. І якщо людина хрестилась не так,
як про це говорить Господь у Своєму
Слові, то це означає, що вона не хрестилась
взагалі.
По-друге,
це означає, що людина не досягла тих
цілей, які досягаються через хрещення.
Якщо у Новому Заповіті люди хрестились
для
прощення гріхів, то в протестантських
церквах (наприклад, в баптистських)
хрещення приймають тому, що гріхи вже
прощенні. Це два відмінні типи хрещення,
це два відмінні між собою шляхи спасіння.
Існує три основних погляди на взаємозв’язок
віри, хрещення і спасіння. Схематично
їх можна подати таким чином:
Не
можна заперечити той факт, що це різні
шляхи спасіння, і тому вони не можуть
бути вірні усі разом. Яка ж з них біблійна?
«Хто
увірує й охриститься, буде спасений, а
хто не ввірує засуджений буде»
(Мар. 16:16). Ґрунтуючись на цих словах, що
сказав Син Божий, можемо бути впевнені,
що Він подає той шлях, за яким людина
повинна спочатку увірувати і охреститись,
а вже після того отримати спасіння. Це
означає, що хрещення, так само як віра,
передують спасінню, а відтак є умовами
для його отримання. Також це означає,
що інші шляхи до спасіння є помилковими
і не приводять людину до отримання
прощення гріхів. Тому, якщо людина не
охрестилась біблійним хрещенням (не
повним зануренням, перед хрещенням не
чула Євангелії, охрестилась без віри і
каяття або хрестилась не для прощення
гріхів), то вона не поєдналась з Спасителем
Христом, не отримала прощення гріхів,
не стала Божою дитиною, не родилась
згори, не була приєднана Богом до Церкви
Його Сина.
Прийняти
істину про Божий план спасіння в цілому,
і про роль хрещення в цьому плані зокрема,
людям буває дуже важко, особливо членам
конфесій. Проте, якщо ми хочемо спасіння
своїм вічним душам і хочемо догоджати
Богові, а не людям, то нам потрібно
беззастережно і смиренно приймати Божу
істину, чи не так?
Я
закликаю усіх людей з щирим серцем до
того, щоб неупереджено оцінити своє
становище перед Богом. Чи дійсно ви чули
Євангелію? Чи увірували ви в неї усім
серцем? Чи покаялись у всіх своїх гріхах?
Чи охрестились ви для прощення гріхів?
Якщо хоча б на одне з цих запитань ви
дасте відповідь «ні», то ви ще не знайшли
мир з Богом. Але Він чекає на вас! Віддайте
своє життя Йому, прийміть дар Його
благодаті, станьте Його дитиною і хай
ваше ім’я буде записане в небесній
Книзі життя.
Якщо
у вас є запитання, коментарі, якщо ви
побажаєте висловити свою
думку, будь ласка, пишіть нам.
Хай
Бог щедро вас благословляє!
Дмитрий Галюк